Słownik ADIT Network

Zaczynając przygodę z ADIT Network z tymi wszystkimi funkcjami można nieźle się pogubić. Jakieś Ad Pointy, Bid Pointy, Ad Packi, Consumer Credits, platformy reklamowe A i B. Do jasne ciasnej o co tutaj chodzi? – zadawał sobie pytanie pewno nie jeden z nas. Aby więc nie marnować czasu na rozszyfrowywanie tych pojęć, stworzyłem króciutki słowniczek ADIT Network. Polecam początkującym!

  • Platforma reklamowa A

To właśnie na tej platformie wyświetlane są strony reklamodawców ADIT Network, za których oglądanie dostajemy Ad Pointy. Reklamy są stargetowane regionalnie i czasowo.

  • Platforma reklamowa B

Dostęp do tej platformy można wykupić tylko i wyłącznie za posiadane Consumer Credits. Od platformy A różni się ona tym, że reklamy są zdecydowanie bardziej stargetowane, a co za tym idzie, będzie przynosić większe korzyści dla reklamodawców. Każdy kto zamierza na niej działać, musi przed przystąpieniem wypełnić ankietę z dużą ilością pytań na temat własnych upodobań i preferencji.

  • Ad Pointy (AP)

Są to punkty, które zdobywasz oglądając reklamy klientów na platformie ADIT Network. 1 AP zazwyczaj równa się jednemu wyświetleniu strony reklamodawcy.  Jak owe punkty mają się do zarobków? Otóż wkrótce będzie można je sprzedawać na specjalnie przeznaczonej do tego platformie handlowej. Ich cena będzie ustalona poprzez prawo popytu i sprzedaży. Oczywiście samemu je również będzie można wykupić i wymienić np. na Consumer Credits (w stosunku 10 AP = 1 CC).

  • Consumer Credits (CC)

Kredyty konsumenckie to nic innego jak wewnętrzna waluta ADIT Network. Dzięki niej można uzyskać dostęp do platformy reklamowej B. CC można również wymieniać na Ad Pointy, Bid Pointy i wiele innych usług dostępnych w ADIT. Jak je zdobyć? Są dwa sposoby: wymieniając punkty reklamowe (AP) albo dokonując ich zakupu na platformie handlowej. Punkty są wyceniane rynkowo według ofert kupna-sprzedaży.

  • Bid Pointy (BP)

ADIT Network daje swoim partnerom możliwość zakupu różnych przedmiotów po atrakcyjnych cenach na aukcjach aditquick. I tutaj, aby licytować, potrzebną są właśnie Bid Pointy. Punkty te można kupić za posiadane kredyty konsumenckie (CC). Ich niewielka ilość znajduje się również w pakietach – tak dla przetestowania.

  • Reward Pointy (RP)

Punkty RP można wymieniać np. na kupony zniżkowe hoteli lub tzw. terytoria. Terytoria dają możliwość czerpania korzyści finansowych ze wszystkich działań reklamowych podejmowanych przed ADIT Network na wykupionym terenie.

  • Ad Pack

Bez pakietów reklamowych trudno cokolwiek zdziałać w ADIT Network. Ad Packi dają dostęp do czerpania dochodów z planu marketingowego firmy, a ponadto zawierają różne bonusy takie jak dodatkowe AP czy BP. Na jednym koncie można mieć 5 pakietów Ad Pack. Ich ceny wahają się od 50 dolarów do 5 tysięcy.

  • Retail Package

Pakiet reklamowy do wykorzystania na platformie B. Jest on przydatny jeśli posiada się firmę i chce pozyskać nowych klientów na towary bądź usługi. Retail Package gwarantuje dużą ilość wyświetleń naszych reklam, bezpośrednio w ADIT Network przez niego zarabiać więc się nie da tak jak jest to w przypadku Ad Pack’ów.

  • Ucash

Jest to nic innego jak taki wewnętrzny portfel w ADIT Network. To w nim odkłada się wszystkie zarobione pieniądze, które później można wypłacić na dany procesor płatności bądź reinwestować w Ad Packi czy Consumer Credits.

  • Terytoria

Świat został podzielony przez ADIT Network na wiele terytoriów, których potencjał określa klasa. I tak np. w najwyższej klasie będą znajdować się wielkie aglomeracje, gdzie możliwości zarobkowe są ogromne, bo i firm, które będą się reklamowały będzie zdecydowanie więcej, np. Nowy Jork. Niższe  to już małe miasta czy obszary terytorialne. Każdy partner, wykupując swoje udziały w terytoriach (za Reward Pointy), ma gwarancję kilkuprocentowego dochodu ze wszystkich wydatków reklamowych firm na rzecz ADIT Network na danym terenie.